Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

W tej lekcji dowiesz się jak wykonać proste automatyzacje, które pomogą Ci w obsłużeniu procesu po sprzedaży. Oczywiście takie integracje możemy wykonać za Ciebie. Wystarczy, że poinformujesz nas o tym co ma wchodzić w skład automatyzacji, a my ją wycenimy, wdrożymy i będziemy utrzymywać.
Poznaj przykładową automatyzację w aplikacji Zapier - jest to proste narzędzie, które pozwala odebrać dane z koszyka po każdym zdarzeniu oraz umożliwia tworzenie scenariuszy dostosowanych do Twoich potrzeb.
Jak to zrobić?
W Zapierze wybierz Webhook i w Trigger Event zaznacz Catch Hook, a następnie kliknij Continue. W tym momencie został utworzony Custom Webhook URL. Należy go wpiąć do ustawień produktu w zakładce Integracje i Webhook. Pamiętaj, aby po wklejeniu adresu URL opublikować koszyk, w ten sposób zapiszesz wprowadzone zmiany.
Po dokonanym zakupie wszystkie informacje dotyczące transakcji zostaną przesłane do Zapiera. Aby otrzymać dostęp do danych, wróć do aplikacji i kliknij w polecenie Continue, a następnie Test trigger
Po odbiorze informacji, można je wykorzystać do przeprowadzenia wybranej akcji. Przykładowo może być to zapisanie do listy w MailerLite. W tym celu należy wybrać MailerLite z listy, a w Action Event zaznaczyć Create/Update Subscriber i kliknąć Continue. Następnie z kolejnej listy wybierz konto MailerLite, a później listę, do której zapiszesz danego użytkownika. Konieczne jest uzupełnienie pola Email i wybrania odpowiedniej informacji z webhooka, czyli w tym wypadku Customer Email. Tak samo możesz zrobić w przypadku innych danych. Ostatnim krokiem jest zapisanie zmian oraz włączenie Zapa.
Możesz modyfikować swoją automatyzację w zależności od zdarzenia. W takiej sytuacji dodaj krok pośredni, a następnie skorzystaj z opcji Filter.

Pierwsze kroki z EasyCart
W tym kursie od podstaw stworzymy swoje pierwsze produkty z EasyCart, połączymy konto ze Stripe a także zapoznamy się z podstawowymi ustawieniami w panelu sprzedawcy.

Połączenie ze Stripe
Dowiesz się także, czym jest Stripe, jak założyć konto oraz jak połączyć się ze Stripe aby publikować i tworzyć linki do koszyka. Przejdziemy przez najważniejsze ustawienia konta Stripe, które pomogą Ci skutecznie sprzedawać.

Produkty one-time i subskrypcje
Nauczymy się także dodawać różne warianty cen do produktów, w tym warianty pojedynczego zakupu a także subskrypcje, które możesz uruchomić w ramach tego samego lub różnych produktów. Zrozumiesz lepiej, jak działają ceny i ich właściwości.

Promocje i lepsze konwersje
Pokażę Ci także ustawienia, które wpłyną na lepszą konwersję w Twoich koszykach oraz to, jak szybko ustawić promocję na wybrane warianty cenowe, lub cały produkt.

Tworzenie kuponów
Stworzymy także swoje pierwsze kupony, które będziemy mogli udostępnić użytkownikom. Zobaczysz, jak tworzyć promocje a także aktywować je w koszyku, również te ograniczone czasowo.

Udostępnianie produktu
Dowiesz się także, jak dołączyć link do produktu w postaci zip czy PDF, aby klienci mogli łatwo pobrać go po zakupie.

Udostępnianie linków
Nauczysz się także udostępniać linki na różne sposoby - możesz osadzić je na przykład pod przyciskiem na statycznej stronie, lub w WordPress, ale także w mailu czy w bio na Instagramie!

Fakturowanie i billing
Wytłumaczę Ci różne opcje, które są dostępne w kontekście fakturowania, ale także obsługi klientów, zwrotów, korekt - zobaczysz, jak wiele może Ci zdjąć z głowy EasyCart!

Prosta analityka
Dowiesz się, jak dodać do koszyka kody Analytics czy Facebook Pixel, tak, aby śledzić transakcje i monitorować na bieżąco konwersje.

Panel klienta
Pokażemy Ci też, jak wygląda druga strona procesu sprzedażowego, widziana z perspektywy klienta, tego, jakie powiadomienia otrzymuje i jaką masz nad tym kontrolę.

Proste automatyzacje po sprzedaży
Pokażę Ci także, jak stworzyć proste automatyzacje, które obsłużą zakupy i umieszczą Twoich klientów w prostym, darmowym CRM czy dodadzą ich do listy mailowej.

Grzegorz Róg
Grzegorz Róg

Jeden z co-founderów easytools, seryjny przedsiębiorca skupiony na UI oraz UX a także dawaniu wartości użytkownikom. Tworzy szereg inicjatyw wspierających twórców, jak BRAVE, eduweb.pl, systemflow.co oraz easycart.pl

Proste automatyzacje
keyboard_arrow_down
Pierwsze kroki z EasyCart
0%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.