Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

W tej lekcji dowiesz się w jaki sposób możesz udostępnić swój produkt. W tym celu przejdź do sekcji Udostępnij. Znajdziesz tutaj nie tylko główny link do koszyka, ale również inne bardziej zaawansowane opcje.

Link do poszczególnych wariantów cenowych
W przypadku, gdy chcesz dać dostęp do konkretnej ceny, wystarczy, że wybierzesz na przykład w Kopiuj link do ceny 29 zł. Następnie link możesz podpiąć na przykład na swoim landing page.

Link do ukrytego wariantu cenowego
EasyCart pozwala na umieszczenie ceny, która będzie obowiązywała tylko dla wybranych osób i nie będzie widoczna w całym koszyku. Aby uruchomić tą opcję, przejdź do zaawansowanych ustawień ceny, a następnie wybierz Ukryj ten wariant w koszyku. Po opublikowaniu produktu, cena zniknie z koszyka. W przypadku, gdy chcesz dać dostęp do ukrytej ceny, wystarczy, że w sekcji Udostępnij klikniesz w odpowiedni link.

Link do kodu QR
W przypadku, gdy chcesz skorzystać z opcji kodu QR, wybierz Kopiuj link do kodu QR. Jest to plik .png, który możesz zapisać jako obraz, a także wydrukować. Po zeskanowaniu kodu, klient zostanie automatycznie przekierowany na stronę koszyka.

Link z promo kodem
W przypadku, gdy chcesz udostępnić swoim klientom zakup z promocyjnym kodem rabatowym, wybierz Kopiuj link z promo kodem. Po wejściu w ten link oraz wpisanie kodu, cena zostanie pomniejszona o ustaloną wcześniej kwotę lub procent.

Link dla partnera
W przypadku, gdy chcesz umożliwić zakup produktu poprzez linki partnerskie, wybierz Kopiuj link dla partnera. Ta funkcja pozwoli zliczyć sprzedaż pochodzącą od danej osoby. Jeśli w linku zmienisz partner na nazwę swojego partnera i klient dokona zakupu, przekażemy taką informację w webhooku.
Dodatkowo w opcjach udostępniania znajdziesz artykuł 10 sposobów na promocję linków do koszyka.

Pierwsze kroki z EasyCart
W tym kursie od podstaw stworzymy swoje pierwsze produkty z EasyCart, połączymy konto ze Stripe a także zapoznamy się z podstawowymi ustawieniami w panelu sprzedawcy.

Połączenie ze Stripe
Dowiesz się także, czym jest Stripe, jak założyć konto oraz jak połączyć się ze Stripe aby publikować i tworzyć linki do koszyka. Przejdziemy przez najważniejsze ustawienia konta Stripe, które pomogą Ci skutecznie sprzedawać.

Produkty one-time i subskrypcje
Nauczymy się także dodawać różne warianty cen do produktów, w tym warianty pojedynczego zakupu a także subskrypcje, które możesz uruchomić w ramach tego samego lub różnych produktów. Zrozumiesz lepiej, jak działają ceny i ich właściwości.

Promocje i lepsze konwersje
Pokażę Ci także ustawienia, które wpłyną na lepszą konwersję w Twoich koszykach oraz to, jak szybko ustawić promocję na wybrane warianty cenowe, lub cały produkt.

Tworzenie kuponów
Stworzymy także swoje pierwsze kupony, które będziemy mogli udostępnić użytkownikom. Zobaczysz, jak tworzyć promocje a także aktywować je w koszyku, również te ograniczone czasowo.

Udostępnianie produktu
Dowiesz się także, jak dołączyć link do produktu w postaci zip czy PDF, aby klienci mogli łatwo pobrać go po zakupie.

Udostępnianie linków
Nauczysz się także udostępniać linki na różne sposoby - możesz osadzić je na przykład pod przyciskiem na statycznej stronie, lub w WordPress, ale także w mailu czy w bio na Instagramie!

Fakturowanie i billing
Wytłumaczę Ci różne opcje, które są dostępne w kontekście fakturowania, ale także obsługi klientów, zwrotów, korekt - zobaczysz, jak wiele może Ci zdjąć z głowy EasyCart!

Prosta analityka
Dowiesz się, jak dodać do koszyka kody Analytics czy Facebook Pixel, tak, aby śledzić transakcje i monitorować na bieżąco konwersje.

Panel klienta
Pokażemy Ci też, jak wygląda druga strona procesu sprzedażowego, widziana z perspektywy klienta, tego, jakie powiadomienia otrzymuje i jaką masz nad tym kontrolę.

Proste automatyzacje po sprzedaży
Pokażę Ci także, jak stworzyć proste automatyzacje, które obsłużą zakupy i umieszczą Twoich klientów w prostym, darmowym CRM czy dodadzą ich do listy mailowej.

Grzegorz Róg
Grzegorz Róg

Jeden z co-founderów easytools, seryjny przedsiębiorca skupiony na UI oraz UX a także dawaniu wartości użytkownikom. Tworzy szereg inicjatyw wspierających twórców, jak BRAVE, eduweb.pl, systemflow.co oraz easycart.pl

Opcje udostępniania
keyboard_arrow_down
Pierwsze kroki z EasyCart
0%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.