Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

W tej lekcji poznasz opcje dodawania cen promocyjnych oraz dowiesz się w jaki sposób tworzyć kody rabatowe.

Licznik promocji
Aby dodać tą funkcję do całego produktu, przejdź do sekcji Ustawienia produktu i w liczniku promocji wybierz dowolną datę. Zegar odliczający czas wyświetli się na górze strony i będzie obowiązywał na wszystkie warianty cenowe.
Jeśli chcesz dodać licznik promocji dla konkretnej ceny, przejdź do sekcji Warianty ceny, a następnie w zaawansowanych ustawieniach zaznacz wybraną datę w liczniku promocji. Odliczany czas będzie widoczny bezpośrednio pod ceną. 
Gdy licznik promocji dobiegnie do zera, cena zostanie automatycznie ukryta w koszyku i nie będzie dostępna dla klientów. Aby usunąć licznik promocji, wystarczy wybrać opcję Clear w kalendarzu.

Stara cena
Za pomocą tej opcji możesz dodać przekreśloną cenę. Dodatkowo przy wariancie, dla którego utworzysz starą cenę pojawi się znacznik Promocja.

Kody rabatowe
Aby uruchomić tą funkcję przejdź do zakładki Kody rabatowe, a następnie kliknij przycisk Dodaj pierwszy kod. Możesz nadać jego nazwę oraz wybrać czy cena obniży się o konkretną wartość, czy o procent. Kod rabatowy jest dodawany do całego produktu. Dodatkowo masz możliwość ustawienia daty, do której będzie obowiązywał dany kod. Pamiętaj, aby oznaczyć kod jako Aktywny i opublikować produkt.
Jeśli chcesz umożliwić zakup z kodem promocyjnym, przejdź do sekcji Udostępnij i wybierz Kopiuj link z promo kodem. W koszyku pojawi się pole z miejscem na wpisanie kodu rabatowego, po wpisaniu prawidłowego kodu, cena zostanie obniżona.
Link do koszyka z polem na wpisanie kodu zawiera specjalny parametr ?promo=1. Jeśli chcesz przekazać klientowi link do koszyka z uzupełnionym już kodem rabatowym, w miejsce liczby 1 wpisz jego nazwę, przykładowo ?promo=minus30, a ceny zostaną automatycznie obniżone o daną kwotę lub procent.

Kody rabatowe w Stripe
Dodatkowo masz możliwość dodawania bardziej zaawansowanych ustawień dla kodów rabatowych bezpośrednio w Stripe. W tym celu zaloguj się na swoje konto, przejdź do zakładki Products, a następnie wejdź w Coupons, i kliknij przycisk New.
Najpierw musisz zdefiniować nazwę kuponu oraz wybrać w jaki sposób zostanie obniżona cena: o procent, czy określoną wartość. Następnie nadaj nazwę kodu, którą będzie można wpisać w koszyku. Poza opcjami, które są dostępne do edycji na koncie EasyCart możesz tutaj dodać przykładowo:

  • limitowanie ilości kuponów, które mogą zostać użyte w koszyku;
  • możliwość użycia kodu rabatowego tylko przy pierwszym zakupie;
  • kod rabatowy dla konkretnego klienta.

Pierwsze kroki z EasyCart
W tym kursie od podstaw stworzymy swoje pierwsze produkty z EasyCart, połączymy konto ze Stripe a także zapoznamy się z podstawowymi ustawieniami w panelu sprzedawcy.

Połączenie ze Stripe
Dowiesz się także, czym jest Stripe, jak założyć konto oraz jak połączyć się ze Stripe aby publikować i tworzyć linki do koszyka. Przejdziemy przez najważniejsze ustawienia konta Stripe, które pomogą Ci skutecznie sprzedawać.

Produkty one-time i subskrypcje
Nauczymy się także dodawać różne warianty cen do produktów, w tym warianty pojedynczego zakupu a także subskrypcje, które możesz uruchomić w ramach tego samego lub różnych produktów. Zrozumiesz lepiej, jak działają ceny i ich właściwości.

Promocje i lepsze konwersje
Pokażę Ci także ustawienia, które wpłyną na lepszą konwersję w Twoich koszykach oraz to, jak szybko ustawić promocję na wybrane warianty cenowe, lub cały produkt.

Tworzenie kuponów
Stworzymy także swoje pierwsze kupony, które będziemy mogli udostępnić użytkownikom. Zobaczysz, jak tworzyć promocje a także aktywować je w koszyku, również te ograniczone czasowo.

Udostępnianie produktu
Dowiesz się także, jak dołączyć link do produktu w postaci zip czy PDF, aby klienci mogli łatwo pobrać go po zakupie.

Udostępnianie linków
Nauczysz się także udostępniać linki na różne sposoby - możesz osadzić je na przykład pod przyciskiem na statycznej stronie, lub w WordPress, ale także w mailu czy w bio na Instagramie!

Fakturowanie i billing
Wytłumaczę Ci różne opcje, które są dostępne w kontekście fakturowania, ale także obsługi klientów, zwrotów, korekt - zobaczysz, jak wiele może Ci zdjąć z głowy EasyCart!

Prosta analityka
Dowiesz się, jak dodać do koszyka kody Analytics czy Facebook Pixel, tak, aby śledzić transakcje i monitorować na bieżąco konwersje.

Panel klienta
Pokażemy Ci też, jak wygląda druga strona procesu sprzedażowego, widziana z perspektywy klienta, tego, jakie powiadomienia otrzymuje i jaką masz nad tym kontrolę.

Proste automatyzacje po sprzedaży
Pokażę Ci także, jak stworzyć proste automatyzacje, które obsłużą zakupy i umieszczą Twoich klientów w prostym, darmowym CRM czy dodadzą ich do listy mailowej.

Grzegorz Róg
Grzegorz Róg

Jeden z co-founderów easytools, seryjny przedsiębiorca skupiony na UI oraz UX a także dawaniu wartości użytkownikom. Tworzy szereg inicjatyw wspierających twórców, jak BRAVE, eduweb.pl, systemflow.co oraz easycart.pl

Promocje i kody rabatowe
keyboard_arrow_down
Pierwsze kroki z EasyCart
0%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.